?

Log in

Running is like sex
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in SPCC chicks and dudes.'s LiveJournal:

Saturday, October 8th, 2005
4:53 pm
[sportical]
i would just like to say that i miss cross country. good times, my friends, good times.
i went to see brittany run today, and she did AWESOME! 18:23!?! for a 5k?!?! ask her about it.
plus, when amanda makes you a poster to read while you run, of course it means that you will run amazingly fast. :)
p.s. i saw lots of people at the meet that i knew, so that was weird. (laurel, coach shelnutt, etc.)
Sunday, May 8th, 2005
12:45 pm
[chickthatruns]
outdoor state!
hey homies! who ran at state and how did it go?! oh yeah, and if anyone wants to run/hang out/play frisbee or other fun things, hit me up! (after this week)

Current Mood: curious
Friday, April 1st, 2005
7:36 pm
[ooolittleoneooo]
test
Sunday, March 20th, 2005
5:55 pm
[jalaz]
ha
haha, i saw mr. bahakel today officiating a track meet here in tuscaloosa, and he gave me a snickers bar. he's definately cooler than amanda(JK!!) oh yeah, so b-rittany was running in the meet with her southern miss team. i was there...watching. anyway, it brought back lots of track and cc memories that i have supressed over the last couple months. and that's about all i have to say. :) have a happy day and always run fast!

Current Mood: nostalgic
Friday, February 25th, 2005
10:07 pm
[xsmurfyx]
it has been a real long time since anyone updated!! lol so whats everyone been up to lately?>??? j/w ttyl Syd!

Current Mood: mellow
Thursday, February 3rd, 2005
9:49 pm
[hey_random]
good luck at state everybody! i want a phone call whenever someone competes well (which should be alot of phone calls) i know which one of you have my number so if i dont get any calls, ill be upset! ;)


i wish i could come watch, ill be thinkin bout ya though!

<3 ginny jost
Thursday, January 27th, 2005
6:15 pm
[w00t4me]
this has the be the most amazing conicidence ever.
so i wen t to runinng club today like i do most days. well, in the club is Jeff Montgomery. who was a distance runner that ran for leeds, who i raced against a couple times including the 4a section and state meets. and then another guy who was a 800M runner from florida, and Guess what school in florida he went to. Pensocola Catholic. notice what Spain Park, Pensacola Catholic and Leeds have in Common. Coach Bell coached at all three of them! there are really only 7 people in the club that run regularlly and three of them went to schools that coach Bell coached at what are the chances of that happening. i was pretty amazed when i met Jeff at the club and then when we were talking about coach bell because i thought is was pretty amazing that caoch bell coached at both of our school. and then when Kevin told me he went o penscola catholic. wow i jsut had to share that with you.

Current Mood: amazed
Monday, January 17th, 2005
1:00 am
[polevaultdude]
THE BARN
Ok so this weekend was our first weekend at the barn and HOLY CRAP was it awesome. Besides having to get up at 4:30 it was cool. I started the day having four events, but after the way the vault was going there was no way coach was gonna stop me. Of course the vault was over three hours behind so when I heard that the starting height was going to be nine feet and since i don't start until 13 it was goin to be forever. All together there were 42 vaulters. Yeah thats right 42.... it was fuckin retarded. So when I finnaly started P. Wells and I came in at 13 and both easily made it over and so did one other kid named Brady Bowers. After the clearance at 13 I passed to 14 and Brady and P. Wells jumped at 13'6". Both of them made it and we all went to 14 feet. So all of us missed our first attempts. Then P Wells and Brady both missed second attempts and I made it on my second. Then Brady and P Wells missed there last attempts. So it was just Me left. So I put it up at 14' 7" to attempt a new P.R. I got it on first attempt by a good bit. Then they asked what I wanted it at. I told them to go ahead and put it at 15' for the hell of it. My first attempt was no where close. My second attempt was close, but the standards were to far back. So i moved up my standards and on my third i made it and it was bloody crazy. I have been attempting 15' feet since May last year at Decathalon and I just now got it. I was so happy that there was little celebrating and i teared up and started crying. It was the coolest feeling ever. I attempted 15'3" and tried to break the indoor record, but with no prevail. I was to happy about the 15' vault that it didn't matter to me. It was a wonder ful day and now it's back to traing again. Peace Out.

Current Mood: YEA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sunday, January 16th, 2005
9:40 pm
[xsmurfyx]
do u realize that this thing has not been written in a long long time! lol! im gonan write in it! good job to everyone who went to the barn i had so much fuN!!!! and congrats to everyone the 4x8 girls we did pretty good!! c yall tuesday! Syd!

Current Mood: happy
Thursday, December 30th, 2004
10:10 pm
[ooolittleoneooo]
ATT CROSS COUNTRY PEOPLE
there will be a "partay" at my house for newyrs.....for all cc folks intrested. i didnt write sooner cuz ive been outa town. i mentioned it at the dirty santa partay BUT it wasnt official. it will start at i would say 9pm (unless u guys want it sooner and call me to let me know) we will have some food and such, and will make new yrs hats:) and make a good time.

you are to be aware that i am a boring person, and also, i have had noooo time to prepare for this, so it wont be extravegant, and i wont be hurt if u have better plans.
you are also to note that there will be no "drinking" of the drunk sort. im sorry, but its me casa and no can do.:(

anywho the plans would prob be as follows:
make partay hats
eat food (w/e is here)
my family celebrates both easter and central time zone new yrs. (miami and ala)
there are certain traditions we have and u shall take part of them:) they are eating 12 grapes (yuck i hate that part) and drinking cider (without alcohol of course) and then everything else is up for grabs exept breaking things.
i dont know if i will have time to buy fire crackers and stuff...but ill try and u are welcome to bring some (parent supervision MIGHT be required depending who comes lol)

if you know of someone youd like to come call them and tell them but let me know.
PLEASE CALL ME AND LET ME KNOW IF YOU ARE COMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!

My number is 205 746 6881(cell)
and home is
205 982-0132
call until someone answers lol:)

i love you guys and hope u have a very happy new yr if i dont see you:)
Monday, December 20th, 2004
9:50 pm
[xsmurfyx]
does anyone know when practice starts up agian??? and wat time we have to be there?>??? ttyl bye!

Current Mood: blah
Friday, December 17th, 2004
1:32 pm
[ooolittleoneooo]
YAY
so guys i totally have the best worste present EVER!
yes its true...
now if i could nly bring myself to buy it....
Thursday, December 16th, 2004
6:25 pm
[hey_random]
well guess who finally got her xc present!! yea thats right. miss brittany wood.

oh wait...

so did i!!!!! woohoo! me and lydia went to the mall today after a ROUGH day of exams...choir and newspaper...phew it was excruciating. so we took ourselves a nice little trip to the galleria, best buy, and galyans and bought people presents, one being a gift for one of you lucky folks out there in the audience! you will all want it, no doubt, so just be ready to fight!

ginny
Wednesday, December 15th, 2004
1:20 am
[chickthatruns]
ok, so the original SPCC chicks website is gone! it's an outrage! I spent all kinds of time on that...and ahhh...the memories lost...oh well...they'll still be cherished in my heart...lol. at least the SPCCchicks 2003 site is still up. I should make another one when everyone graduates to mock those stupid like "reunion of classmates" sites...i could pretend like everyone's all old and gross. that'd be neat. yeah, i guess not. so yay for dirty santa. i still need to shop for that. anyone wanna go with me?! peace out yo.

Current Mood: sad
Sunday, December 12th, 2004
3:39 pm
[polevaultdude]
The new RAP
This came to me while i was in the shower and so i had to right it down I find it pretty good considering.

Everybody in 205 get your mutherfuckin hands up and pile on me.
Everybody in 205 get your mutherfuckin hands up. What!
I may be white
but my neck is red
My Ex Girlfriend once gave me head
Man...I was just fuckin around 'bout that
She laughed when I asked, so I just called her fat
I was tired of that bitch and all her fussin'
Now she's got her own bitch, yeah, his name is Justin
I'm glad I don't deal with her shit no more
She was a slut... wait...she was a whore
I don't remember what I ever saw in that bitch
She can fuckin die... drop dead in a ditch
She likes ice cream, lollypops, things she can lick
Now she's lickin' Justin's small infected dick
OK...Enough with all the name callin'
SHIT.... I'm Just gettin' started
Look everyone.... THAT BITCH JUST FARTED!
My raps are gonna need a muther fuckin Warning Label
Maybe not... this shit ain't as bad as watchin' cable
These kids today know about violence and sex
Now all they want to be is thugs and have sex
I'll admit that sex fells good
But when I did it, It didn't fell as good as it should
Maybe it's because the girl i was with was trash
been knocked up so many times she was just a piece-a-ass
I know that I have gone to far
Watch out bitch...BUMP... she got hit by a car
Wait... now I have gone to far
cause i caused the bitch to fuck up a brand new car
These words I said today may not true
Cause i love my friends, family, and crew
The only person I ain't lyin' about
Is the one that is short, small, and stout
The only girl that I hate and Ignore
The one, the only... Yeah... the whore
I know everyone right now thinks that I wack
Cause I'm a white boy who thinks he's black
Well geuss what...the white boy just struck back.


-Chris Spear-
Song Title: "Fuck The Whores"
Album: Polevault kid Raps...Trys to rap...Impersonates...Damn it he talks with some beats in the background, Track 2

I'm goin' to go study for my exams and rap some more. Bye.
12:30 am
[jalaz]
hey
HEY!! i got the COOLEST stuff for dirty santa! i dunno if it's for a boy or a girl. but whateva yo...it's cool enough. (nothing really bad...so folks like ba dont have to worry).

oh yeah, and i got that song stuck in my head the other day:
"we're the spain park jags, thats us.
we're the spain park jags, thats us.
there goes brittany, she runs fast,
if you pass her, she'll kick your WHAT?!"
Friday, December 10th, 2004
9:01 pm
[xsmurfyx]
are we ever gonna talk in this???? j/w so i will talk.... im sooo bored! yall ready for exams??? im not ... o welL!!!! c yall later... xoxoxo Syd!

Current Mood: bored
Thursday, December 2nd, 2004
9:41 pm
[polevaultdude]
Blah blah blah Just talking for the hell of it
Hurray for today. The hell with tomorrow. Yeah thats pretty much the way i fell right now. Just havin fun doing what ever I want alday and if something doesn't get done screw it. Cause Girls just want to have fun. Damn i'm random. I mean have you ever seen a blue doughnut fly so deep into a pool of cottage cheese. OK I'm done with the random comments.................NOT!!!!!! Well I have a giant little problem with the horn on the bull of a crocodiles teeth. Wow I'm so bored that I'm making up stupid comments just for the pure hell of it. But i don't care because I go to Earl's this weekend. So Hurray for today.....Yeah! And geuss what....that all rhymed. I'm the SHIT. So I'm gonna busta a freestyle right now bitches.

I may be white
but i'm ready to fight
cause i can use a Gat
Or a muther fuckin Bat
Or even one of them AK-47
that i used to knock over the 7 11
so you better watch what you say when you speakin to me
Or I'll be the last fuckin thing you ever will see


That SHIT is off the heazy.
MY ALBUM will be in stores soon it's titled
"POLE VAULT KID RAPS....TRYS TO RAP......IMPERSONATES.....DAMN IT, HE TALKS WHILE SOME BEATS PLAY IN THE BACKGROUND."

Now tell me if that was a GREAT rap..........a good rap..........average rap.........keep your day job rap..........please GOD I'm going to kill myself because it's so horrible rap............OR Chris you better Hide cause everyone who just listen to that rap is now stupieder and is coming to your house right now and is goin to kill you.....rap.

I'm having a feeling it's the last so I'm going to go hide Bye.

Current Mood: crazy
Tuesday, November 30th, 2004
11:29 pm
[sportical]
ok, fine ginny!
here i am, posting.
do you guys think we should go ahead and start planning the christmas par-tay? since december starts in about 30 minutes...

Current Mood: amused
Monday, November 29th, 2004
11:32 am
[w00t4me]
testing one two three. testing abcdefghijklmnopqrstuvwxyz 1234567890 ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ !@#$%^&*()-_=+[{]}\|;:'",<.>/?`~

Current Mood: BOO YAH
My Website   About LiveJournal.com